söndag


uuuuusch, jag har så jävla tråkigt idag :/ är helt ensam hemma, inte ens katten kan besvära sig med att hålla mig sällskap. menmen, that's the life of an utstött. men iallafall så tänkte jag att lite flingor och the used skulle passa bra i kylan, men jag hade typ två låtar med dom på datorn, och då vare bara amen smart malin, verkligen skiiitsmart. men så kom jag på att jag faktiskt kan ladda ner musik, och än en gång vare bah smart malin.
skola imorrn, ser då INTE fram emot det. men det är väl lika bra att bara bita ihop och härda ut, fastän man känner att ta till med snaran. fast måndagar brukar ifs vara ganska hyffsade, iallafall inte helt outhärdliga.
men ändå skulle det vara trevligare att vara hemma.

the used - all that i've got <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0