kissekattsnack

En dag avklarad and the cat is still alive. Hade man ju aldrig trott, hahha. Nej, men skämt åsido, jag har verkligen fått världens mysigaste kisse på halsen. Idag, när jag låg i soffan och läste, hoppade han upp och la sig på min mage och började spinna, och bet då och då tag i boken lite grann. Erkänn att det låter som det mysigaste man kan göra ? Och han har gått på lådan idag också, vilket gjorde mig till en mycket stolt matte.
Aja, för alla som inte diggar kissekattsnack sådär jättemycket kan jag bara säga att det är ingen mening med att fortsätta läsa min blogg, för de närmaste veckorna kommer jag bara skriva om hurvida han går på lådan eller inte .. Hahah, just so you know..

På onsdag ska jag förresten träffa jean, hon ringde för ett tag sen och ville träffas, och henne är det fan ett bra tag sen man såg, så det är på tiden tycker jag. För den som vill veta, så var jag hundvakt till hennes gamla hund under stor del av min barndom, och ja, hon var nästan som en andra mamma för mig. Fast egentligen kanske lite mer som en storasyster, eller moster. Ja, ni hajar grejen. Så det ska bli jävligt nice.
Men nu ska jag och bebis sova, nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0