söndagkväll

Jag har gått och tänkt på en sak rätt länge nu, så jag måste bara fråga; är det bara jag eller har pea blivit typ som lunar? Liksom, att det har passerat bäst före-datum? Jag känner verkligen så, jag kollar den nån gång ibland liksom, men jag förstår ändå inte varför. Aja, skitsamma, jag orkar inte bry mig.
Tungan läker på, jag kan nästan äta vanlig mat igen. Men inte riktigt än, luckylycky. Jag leker med den för mycket, och svullnaden har börjat gå ner.

Bajsskola imorrn, jag vill inte men ändå ska det bli nice att slippa vara med småbarn hela dagarna, hur mycket jag än gillade det. Mmmm, yeah right ... Vad jag borde göra just nu är att; 1. plugga till so-prov som jag ska göra imorrn, 2. göra klart svenskan som skulle vart inlämnad för typ 3 veckor sen, 3. göra klart so:n som skulle vart inlämnad för 3 veckor sen. Men istället sitter man här och lyssnar på uno svenningsson av alla människor. Lite summerfeeling där, inte helt fel.. för jag vill tillbaaaakaaaaaa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0