tuuuuesday

Stannade hemma från skolan idag, inte för att det var prov utan för att jag faktiskt var sjuk. Eller sjuk och sjuk vet jag inte, jag mådde bara illa och allt jag ville göra var att kräkas, men det gick inte.. Ägglossning förmodligen, brukar må lite såhär då.
Dagen spenderades iallafall med mycket sömn, Girl interrupted och inte så mycket mer. Ska alldeles strax åka iväg och fixa naglarna, så fort lottapotta kommer hem. Och ikväll blir det ugly betty och desperata husfruar hemma hos mammsi. Och pluggpluggplugg, har hur mycket som helst som jag inte har gjort och cirkus 2 prov jag måste göra .. Men det löser sig, det gör det alltid.


Kommentarer
Postat av: Casandra

hm i stort sätt kommer hem torsdag/fredag :)

2008-10-22 @ 16:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0