jojo, svullen som fan

Lite mer än 48 timmar sen jag piercade mig nu, och tungan är svullen som fan. Ont gör den också, fast inte riktigt ont men ungefär som när tandläkarbedövning släpper. alltså inge vidare .. men fan, förhoppningsvis blir det bättre snart.
Idag har jag inte gjort ett skit, men ska snart sätta på exorsisten, the old version. Och så ska jag försöka få i mig nånting, lite pommes slank ner vid middan men det är nästan allt på hela dagen. Lite pannkaka också, och sjutton piggelin. Så egentligen måste jag inte äta mer, men jag vill för jag är tjockis haha!


Kommentarer
Postat av: caaaaaaaaaaaaasssssshhhiiiii

men åååååååååååååååååååååh det kommer en tjock tjej på en moppe och dom står och asgarvar och filmar hahahahah AAAAAAAAASKUL!

2008-10-12 @ 20:31:13
URL: http://casanra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0