11:e september

11:e september idag då, alla händelsers dag. Och jag tänker vara självisk och bara skriva om mig själv. Var hemma från skolan av en anledning jag själv inte vet, antar att jag helt enkelt bara inte vaknade. Vart SATC för hela slanten, som vanligt när skolan inte lockar. Sen kom pappa hem och mobbade mig för att jag inte vart i skolan, fråga mig inte varför. Sen coop, vilket faktiskt är roligare än man tror. speciellt när man är med pappa och bara kan slänga ner vadsomhelst i vagnen utan att han säger nåt, haha. Sen på kvällen kom Sofie & Cassi å kolla top model, och sen gick vi ut och köpte tuggummi. Gungade och pratade, sen gick vi hem, hahaha.

Kom på att idag är det exakt två år sen jag nämnde Johan i min dagbok för första gången. Bara lite sånt där onödigt vetande, som många nog tycker är vääldigt intressant.
Och till råga på allt misstänker jag att jag har fått kli eller nåt annat spännande, för det kliar som fan "där nere", HAHHAHA. Nej, serious asså, nånting står inte riktigt rätt till. Frågan är ju då vara vad. Kanske bara dålig balans. Nej, men nu ska jag fanimig kolla på tv, och sen ska jag nog kanske sova, innan jag berättar för mycket, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0