aina la hora

Stön, jag hade tänkt att jag skulle få lite sovmorgon idag iochmed att jag ska till la aina nu på morgonen, men ska tydligen åka halv 9 så det blev ju inte mycket med det. Gick dessutom och la mig med blött hår, och det kan bara sluta på ett sätt, så det blev egentligen tvärtom; att jag var tvungen att gå upp tidigare.
Jag vet inte hur lång tid det där förhöret kommer ta, men mer än en timme kan det väl ändå inte ta. Så när jag kommer till skolan är det time for matteprov, och har jag pluggat då? Inte ett skit! Jag kommer ihåg att jag gick ner på mitt rum för att göra det, men det bara blev så att jag inte gjorde det. Men jag tänkte att jag kunde fråga pappi om inte jag kan få åka med honom i lastbilen idag, som på den gamla goda tiden, och får jag inte det så är det väl bara att göra provet och hoppas på det bästa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0