byebye ida!

Hos pappa igen dårå. Mamma ville att jag skulle sova där, men alla mina grejer var hos pappa, så vi bestämde att jag ska komma dit och sova där imorrn istället. Egentligen pallar jag inte, för det är så sjukt långt till skolan därifrån, kommer vara tvungen att gå typ halv 8 för att hinna, och hemifrån pappa kan man gå 10 i liksom .. Dessutom har jag inte eget rum där, vilket är sjukt irriterande, men ingenting jag egentligen orkar bry mig om. Bortsett från det att lillasyster snarkar och klagar om jag har musik på. Men det är bara till på söndag, så det ska jag nog klara.
Skola imorrn .. vill inteeee! Men eftersom jag sa till pappa att jag blev frisk och gick på sista lektionen (lögnlögnlögn) så måste jag gå imorrn. Sa att jag har återkommande migrän eftersom jag har så jäkla ont i huvudet på mornarna, men då sa han att man måste ha ett huvud att ha ont i för att ha huvudvärk. Man bah men haha ha, fan va rolig man kan vara då. Och det tyckte tydligen han att han var, för han skrattade väldigt mycket. Jävla päron man har asså.

Anyways, hemma hos mamma bestämde vi att vi ska sälja my moped, eftersom jag ändå inte använder den. Så kan jag spara pengarna och köpa en ny data eller nåt istället, för det är nåt jag skulle använda.
Men nu känner jag bara för att krypa ner i min äckligt kalla säng och läsa lite John Ajvide, och sen ska jag sussa om jag överhuvudtaget ska komma upp innan lunch imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0