congrats to vanessa

SÅÅÅÅ, nu har jag efter mycket slit och möda lagt in alla låtar på min data. Passade på att rensa, så nu har jag exakt 399 låtar, och så ska jag ta från gamla datan hos pappa också, kanske 20 stycken .. Fast först måste jag klura ut hur man kopplar ihop den, men det har jag gjort förut så det borde inte vara några problem.
Cassi räddade mig ett par timmar från min dvala, hade suttit i kanske 3 timmar och lagt in musik när hon ringde och frågade ifall jag ville hänka till coop och köpa bindor till hennes lillasyster som har fått mens, grattis till sötaste Vanessa, och självklart ställde jag upp på det. Hade tänkt köpa lite eget 'kvinnogrejs' eftersom jag ska hem till pappa imorrn typ, och inte gärna vill bah 'hej pappa, kan du köpa tamponger till mig? plus, tack' . men jag pallade inte köpa, köpte avokados, en Bert-film och lite naturgodis istället, haha. Övervägde att köpa hårfärg, för jag funderar på om jag inte ska färga håret lite mörkare, men jag måste tänka lite först. Det är en ganska stor grej för mig, det här med hårfärgning. Men nu ska jag iallafall sätta på min Bert, och sen ska jag borsta gaddarna och sen ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0