cp, som allt annat

Jag är inte på vidare bra humör idag, känner jag. Vaknade vid 12 av att pappa frågade om jag skulle ha mat från donken, och sen när jag väl skulle gå upp hade han stängt av elen för att dom skulle tapetsera. Fråga mig inte varför man stänger av elen då. Så jag har varit pissed off hela eftermiddagen, tills jag kom på att jag faktiskt har en bärbar data, haha.

Sofie hade moppepoppekurs igår, så jag och Cassi följde med henne till märsta, där folk suger kuk förresten. Iallafall, medans hon satt och lärde sig massa saker gick jag och c till märsta centrum och försökte få nån att köpa dricka så vi kunde ha lite trevligt på kvällen, men ååhnej. Så vi fick ha en nykter kväll, vilket säkert var lika bra det, eftersom att mamma var på krigsstigen. Tydligen skitlack för att jag inte hade batterier på telefonen, hon hade sagt till pappa att hon skulle dra in barnbidraget.
Gick iallafall hem rätt tidigt, fast till pappa dårå. Sov där, trots det är mamma-helg, så hon lär vara rätt arg. Men jag pallar helt ärligt inte bry mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0