dä vart blont

Har färgat håret nu, och ingen kommer någonsin kunna gissa vilken färg. LILA ! Hahaha, neerå, jag körde på blond och svart, tänkte att om jag färgade det brunt så var chansen att jag skulle ligga och grina hela natten väldigt stor. Men ifall jag fortfarande känner för att färga det brunt nästa gång det är dags för färgning, så kör jag på det. But not today.

Annars kan jag säga att det hela jordens undergång- grejset skrämmer mig lite. Jag tror väl inte på det egentligen, men man vet ju aldrig. Verkar inte vara så många som tror på det, men å andra sidan var det väl inte så många som hade väntat sig att hiv-mannen skulle brejka loss på stockholms gator heller, så folk kan man fan inte lita på. Men jag tänker iallafall live the life to the fullest imorgon, just in case.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

ja, det är lite skrämmande, men tror nog inte på det..

2008-09-09 @ 21:41:46
URL: http://kajsaholm.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag tycker de säger att jorden ska gå under med jämna mellanrum.. Sa de inte det förra året också?

2008-09-09 @ 21:42:42
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0