jag kan inte spela gitarr

Idag har jag till skillnad från alla andra dagar faktiskt fått arlset ur vagnet och gjort nånting annat än att bara kollat på tv. Sötaste Harley fick mig att försöka spela gitarr igen, och även om jag gav upp efter 10 minuter så försökte jag iallafall, haha! Men det lät förjävligt och inte alls som den låt jag fösökte spela, och som vanligt när det inte går bra för mig slängde jag det åt sidan. Bokstavligen altlså, jag har ingen aning ifall gitarren fortfarande är hel. Men man får hoppashoppas, annars lär mor min döda mig.
Jag funderar på om jag inte ska ta och fixa till naglarna, mina nagelband ser förjävliga ut och jag har läst att killar tycker att tjejer ska ha attraktiva händer. Och sen måste jag färga håret, men det får nog bli en annan dag, för hårfärgen är hemma hos papi, och jag måste köpa blekning också. so another day, alltså. Och så måste jag köpa silverschampo också, eftersom mitt hår har en tendens att bli gult. men nu är det noodletime, pussy !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0