morgonstund

Godmorgon alla folk som är lika trötta som jag! Snoozade en timme och skulle förmodligen inte ha vaknat alls om inte mamma ringde och väckte mig. Har bytt till duntäcke nu, så jääävla skönt! Jag frös inte alls på hela natten, vilket jag brukar i och med att mitt rum ligger i källaren.
Men aja, ska dra till skolan om 20 min ungefär, börjar dagen med lite gammal hederlig spanska. Inte så himla najs, eftersom det innebär att tänka. Men Norma är snäll, så kanske kan man ta sig en liten lur då.
Och vi har tydligen skoljogg idag. Jippi, liksom. Palla springa när det är svinkallt ute. Men nej, nu måste jag sminka mig och sen klä på mig och äta frukost och borsta tänderna, och sen måste jag gå. Hur jag ska hinna det lär bli minst sagt intressant, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0