skolk, cider & pms

Idag vart det att stanna hemma all day. Jag pallade verkligen inte, jag var allvarligt död imorse. Satt och kolla på sex and the city hela dan, med undantag för då Cassi ringde och frågade vart fan jag var, och när Kalle ringde o fråga ifall jag har knullat med Jocke. Man bah jo precis, det har jag gjort. Fyfan nej, och så ringde Cassi och hade världens pms-utbrott och hotade massa småpojkar i åttan att hon skulle slå dom ifall hon inte fick cigg. Och jag hade ju inte heller cigg, men däremot hittade jag ett par cider i kylen så jag tog dom och gick och mötte henne. Så hade vi det trevligt där i tennisparken, och sen gick vi till skolan, jag helt osminkad. Sen till centrum, där man självklart träffade en massa folk, som helt plötsligt bah vinkar till en. Helt siiiiiick.
Sen försökte vi köpa cigg, men ingen ville köpa till oss. Men det var en söt man som bah 'ni kan få tuggummi istället', och så kom han med 2 paket var och bah 'ni ska inte röka' och var jättesöt. Så honom älskar vi.
Menmen, nu ska jag hem till mamma och äta, hon ville det eftersom jag aldrig är där numer. Hoppas på att Thea är hemma, så man kan få mysa lite med markattan, hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0