something

Idag blev det städning av rummet för hela slanten. Dammade till och med av hyllorna, det kallar jag engagemang, haha. Sen satte jag på american history x, men hann bara se typ halva, för sen åkte jag till solnish med cassi, hon skulle ha nånting ... tröja till matchen, så var det. Och jag köpte en pärlplatta + pärlor, så jag har nånting att göra inatt, hhahahha.
Men nu sitter jag iallafall och äter nooodles, för jag är så jävla tjockis. Ska se resten av filmen snart, men det är en ganska spännande film/program på sexan., phone booth eller nåt. ÅH, förresten, nån mer än jag som tycker att killen i onoff-reklamen är sjukt snygg?




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0