bara en vanlig dag

Asså fyfan va jag inte tycker om robert just nu! Han är en vidrig liten pubertetpojke som borde lära sig hur man uppför sig bland folk. Kalla mig gammalmodig, men jag tycker faktiskt inte att man tar sig på snoppen och stoppar in fingrarna i nåns mun, eller spottar folk i håret. Haha, alla kan ju räkna ut vad som hänt med mig idag. Men anyway, när han körde sin stoppa-snoppfingrar-i-malins-mun-grej, var jag nära på att låta honom smaka på sin egen medicin, så att säga, hehe. Men det är inte direkt hur jag vill bli igenkänd det kommande året, så jag lät bli. Men en chockerande grej som hände idag var att selander var jättesnäll och slog robert åt mig, det var nästan så att jag blev lite kär i honom.
Hade matteprov idag också, gick åt helvete. Så går det när man inte pluggar, haha.

Förhöret idag gick väl annars rätt bra, han var snäll men ganska .. hård. Lite läskig faktiskt, men jag höll ögonkontakt hela tiden nästan, och det sa han sen visade på att jag visste vad jag hade gjort och ångrade mig och var redo att ta konsekvenserna. Man bah yeap, eexakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0