fredag förfan!

Fredag idag, vilket aldrig sitter fel. För det är lika med kort dag i skolan, only four lessons, och sen helg. Så jävla skönt! Och jag har ändå bara varit i skolan vadå, två dagar den här veckan? Tycker det är bevis nog på att jag är riktigt jäkla skoltrött, haha.
Hände förresten nånting skumt idag när vi satt och läste, Ted och Ted, hahahhaa, satt och frågade massa grejer om mitt sexliv och skit, och Selander frågade om jag ville kamma hans rövskägg, och jag började rodna som en jävla gris! Jag som nästan aldrig rodnar annars liksom .. i alla fall inte när man pratar om sånt, med folk jag känner. Så det var lite special.

Planer för helgen ... blir väl som sagt att ladda ner tonvis med musik, och göra datorn hemmastadd. Mamma och lillasyster är i värmland på nån marknad, så det är bara jag, bigsis och Yffe hemma. Trevlanstrevlans säger jag bara, en hel helg utan dammsugarjäveln.
Miami ink på discovery ikväll dårå, missade det igår eftersom jag hade fullt upp med min nya babe. Och det påminner mig om att mamma har en kompis som äger nån tatuering- och piercingstudio, så hon skulle prata med honom så kanske jag ska pierca tungan där snart. hon sa att det skulle kännas bättre där än där jag gjorde naveln, eftersom hon känner honom och vet att det är seriöst där och skit .. men han är en riktig hottie också, so i'm fine with it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0