bup and i'm alive

Fyfan vilken jävla huvudvärk jag har! Känns som att huvudet ska sprängas i tusentals bitar och sen fortsätta smärta. Och inte verkar vi ha några som helst smärtstillande hemma heller, men dom kanske pappa har gömt. Har en tendens att missbrukar dom, nämligen.
Var på BUP idag. Jag är verkligen helt anti mot sånt egentligen, eftersom jag verkligen hatar att prata om hur jag mår och känner mig, men det var ändå helt okej. Hon som jag pratade med var schysst och så, och man behövde inte prata så mycket för hon tycker att det är bättre om man fyller i såna där fomulär med en massa frågor, och det passade mig, tyckte jag. Ska dit igen den 22:a tror jag, då helt själv. Så vi får se hur det går ..
Sen efter såg jag och mamma en blodbuss, och så sa jag att mamma borde bli blodgivare, och det tyckte hon lät bra, så hon gick in och anmälde sig och tog blodprov, så om testerna är bra ska mammi bli a bloodgiver. Jag är faktiskt lite stolt, eftersom hon inte är så förtjust i nålar och sånt. Och efter det följde jag med henne till stinsen istället för att åka hem och gå till skolan. Hon skulle kolla på en massa grejer till badrummet som hon tydligen ska måla om, och jag passade på att kolla på lite kläder. Hittade ett par söta tröjor som jag nog ska köpa när barnbidraget kommer.

Och världen verkar inte ha gått under än, verkar inte göra det heller. Lotta sa att dom sagt att hade man klarat sig till nu skulle det inte hända nåt, och jag är iallafall in one piece. Så det var väl bara rent blahaj det där, vilket jag faktiskt visste hela tiden, jag svääääär! Hahahahah ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0