hej jag dör

Har haft en galet jobbig dag idag, har varit arg och ångestfylld hela dagen. Eller arg vet jag kanske inte, men irriterad. Äcklad. Nånting åt det hållet. På verkligen allting, förutom Hugo som fick mig att skratta. Men annars allting, skolkade från gumpan, jag och Cassi. Gick hem till mig istället och drack en cider och åt avokado och havrefras och kollade på SATC. Sen ville Sofie att vi skulle hämta henne med moppen, men vi hitta inga hjälmar så vi körde blattestyle, hahah. Så jävla gay så det inte är sant. Men sen skulle Sofie tydligen hem till sig och byta om och jagvettefan.
Sen svenska, vilket bara betyder att David läser högt ur Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö, så det var ingen som helst ansträngning. Och sen bah aa, nu har ni no, men det har ni inte, typ, så vi fick sluta. Asnajs.
Sen hem, kolla lite mer SATC, sen tandläkarn. Missade tåget, träffade Lina och Sofie på perrongen. Lina har klippt sig och är som vanligt världens sexigaste. Sen kom deras tränare, som var sjukt charmig. Kom typ en kvart för sent till t-läkarn, men dom var ändå lite sena där, så det var no problemas. Vägen hem däremot, då snackar vi. Asmycket folk på tåget, man kände sig som en jävla sardin, och jag började hyperventilera och bah herreguuuuud, jag kommer dö. Och jag var verkligen helt övertygad om att jag skulle det, jag kände hela tiden att tåget närsomhelst skulle spåra ur. Fan skitläskigt.

Men det är bättre nu, och jag ska alldeles strax packa och sen hem till mamma. Ska ju sova där, fast jag inte vill, men jag har svårt att säga nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0