kramtorsdag

Helt okej dag idag, trots att jag varit seg och inte jobbat på nån lektion. På spanskan var jag till en början inte ens inne på lektionen, men blev tvingad dit sen. Hossam blev slagen av nån ny kille i b, hans ansikte såg förjävligt ut. Helt rött och svullet, och jag tyckte så synd om honom.
Har varit på världens kramhumör idag, har gått och kramat selander hela dagen. Har passat på att sniffa honom i håret också, haha, men han luktar så gott. Men det är verkligen vad man behöver just nu, en söt pojke att kramas med.
Jag har kramat hossam också, innan han blev slagen. Hade nån konstig dröm om honom, och jag bara kände att jag ville krama honom. Ja, vad är det man säger? Nån gång måste ju vara den första..

Och so-skiten ska vara inne imorrn, men har jag gjort den då? Haha, nej precis, men jag ska nog ta mig i kragen och göra den idag. För det kändes ganska bra att höra att erkstam tycker att jag har skött mig, och absolut något jag vill höra fler gånger.

Kommentarer
Postat av: Casandra

javenne men jag antar att man typ måste det ... varför blev hossam slaget ? :/

2008-09-18 @ 19:42:48
URL: http://hejcassi.blogg.se/
Postat av: Casandra

slagen* det blir lite fel med svenskan när jag tänker på honom HÄHÄ

2008-09-18 @ 19:43:30
URL: http://hejcassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0