hej landet

Jag ber om ursäkt för gårdagens inlägg, jag var på ett jävla humör. Jag svär, hade jag orkat hade jag traskat ner till stationen och hoppat, så illa var det. Men så ska man inte tänka, så nu har jag rest mig och tagit nya tag. Försöker, iallafall.

Är just nu på lottas land, vi kollar på tv och har det trevligt. Jag är trött as hell, som vanligt, så jag ska sova snart. Fattar inte hur jag kan vara såhär trött, jag sover fan hela tiden. Kom till skolan typ 12 idag, för att jag bara ville sova. Hade väckarklockan på vibration, och det första jag tänkte när den ringde var "Frihet. Jag är fri". Vad är det för jävla tanke egentligen? jaja, iallafall, kom till skolan lagom till musiken, sen engelskaredovisning, sen hem och sen stan. Köpte min älskade djurgårdströja, fast inte den jag ville ha. Men en annan, som var snäppet mysigare.
Men nu är jag på landet, kommer hem imorrn eftermiddag/kväll.  
Jag har redan sett en fladdermus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0