skipping the gumpa

Labalabala, gumpa nu men jag pallade inte, så jag gick hem.. ska väl gå dit igen typ sen, nästa lektion börjar ett, men ska väl vara där ett tag innan kanske. Jaaaaao, nej fyfan va tråkigt jag har! Och fryser gör jag också, varförvarförvarför ska det vara så jävla svinkallt för? Jag vill ha värme, GE MIG SOMMAR VAFAN! Men nej, nu går vi mot mörkare tider, på alla sätt.
Jag är fan skit idag, och jag som ska plugga hela jävla eftermiddagen + kvällen. Man kan ju undra hur fan det ska gå till, men som vanligt med mig lär det inte gå till alls. 



Dagens känsla: äckel
Dagens borde: plugga matte
Dagens frisyr: utsläppt och skitigt
Dagens matriella vill ha: kattunge
Dagens kläder: jeans och 3 tröjor
Dagens längtan: till sängen
Dagens planer: mer skola och plugg
Dagens personer: martin svensson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0