myspys-natt

Nu är jag hemma hos pappa igen, och tanken att jag ska städa mitt rum har korsat mitt huvud ett antal gånger nu. Det ligger verkligen smutstvätt överallt, och golvet är så skitigt att man inte gärna vill gå på det barfota.
Sitter just nu och kollar på i ditt ansikte, och när det är slut ska jag slänga in tvätten i tvättstugan, borsta tänderna, tvätta bort sminket, och sen burra ner mig i sängen och kolla på american history x. Mysigt värre, säger jag bara.

Åkte en riktig snabbis till solna idag, cassi skulle ha nån tröja till matchen. Men som sagt, en snabbis, eftersom jag skulle till bup. Gick lite bättre nu när jag fick prata ensam, men jag tyckte ändå inte om det. Menmenmen, nu ska jag hoppa in i duschen, för jag är lite smutsig, hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0