i'm a psyko

Det har hänt en hel del den här veckan, saker som jag inte orkar skriva om.
Först och främst fick pappa ryck och städade mitt rum, hittade mina rakblad och tog dom vilket ledde till att jag bröt ihop totalt. Jag skrek och jag bölade, men han gav inte tillbaka dom. Jag är fortfarande lite arg på honom, även fast han förklarade varför jag inte skulle ha dom.
I tisdags var jag hemma från skolan, ovanligt jag vet.. Mamma lacka för att jag inte svarade i telefon, trodde att jag hade tagit livet av mig så hon kom storbölandes hem till pappa. Sen tvingade hon med mig till läkaren och dom dubblade min dos.. Och nu undrar mamma varför jag är trött hela tiden..
Det roliga är att medan mina föräldrar hotade att lägga in mig blev Towe faktiskt inlagd. Men hon är hemma igen, tack gode gud för det.
Nu tvingas jag bo hos mamma, hon driver mig till vansinne. Jag får inte sova, jag måste göra saker jag inte vill och jag får inte vara ensam. Kul liv, va?
Nejfyfan. Och snart kommer min tant ifrån mellanvården, ja hon kommer hem till oss. Lite cp, men jag tycker bara att det är skönt att slippa åka iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0