Mina armar är äckliga, det vet vi redan

Grrrreat day. Faktiskt. Vi färgade Chimmies hår på lunchen, det blev mer lila än rosa men fint ändå, jag har rosa ränder i mitt hår nu. Inte mycket, men det är finfint. Hela jävla gillbo var hemma hos mig, taha.
Jag kom ihåg att fylla i mitt veckokort idag, vet dock inte hur dagens blir än.. We'll see, my friends. We'll see.
Har ingen aning om hur morgondagen blir, känns verkligen inte som att jag orkar gå till skolan. Men jag kan å andra sidan inte veta hur jag mår då. Såå, we'll see där också. På kvällen tror jag det blir nåt hos Towe, hennes parents is out of town så det verkar lovande.
Min läpp luktar anus, alltså bokstavligen anus. Jag förstår ingenting, men jag hoppas på GUD att det försvinner. Annars dör jag, för jag tycker om min vackra MEDUSA!!!!!! Men Martin försäkrade mig nyss om att det var normalt, så jag är lite lugn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0