den döda vinkeln

Godmorgon världen!
AJ, min läpp säger jag bara. Den ena staven var väldigt kort, alltså vääldigt kort, så den har grävs sig in i köttet på båda sidorna. Ajajaj. Varar gör dom också, som fan. Det har jag aldrig varit med om förut, så det är lite spännande. *NOT* HAHA. Menmen, hmm.. det löser sig nog så småningom.

Igår kväll efter att vi hade firat Pennan gick jag hem till Carro, hon jag och Bahrman kollade på allsång! Sen började vi titta på Kate & Leopold, men den såg vi inte länge på. Jag passade även på att mysa lite med hennes lilla goja, jag som är rädd för såna blev lite kär.. Han var urgullig, och gosade med ens hand. Jag funderar seriöst på att kidnappa honom, men då hade väl Caspis inte vågat komma hem.
Menmen, nu hade jag tänkt käka frulle, sen göra iordning mig och sen dra till dbt, jag. Javisst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0