Torsdag

Idag har jag varit med Jane! Aslänge sen sist, så vi bonkade upp oss framför tv:n och "Chihuahuan i beverly hills". Lilla Vilda har varit skendräktig, stackarn, så hon har gått runt och gömt telefonerna. Min älskling<3 Jag ska fixa en bild på henne nån gång, hon är världens sötaste. Och tillsammans med Skruttan och hennes underbett kan man inte låta bli att bli kär..
Jag hittade croissanter på coop idag! Jag blev en mycket lycklig Malin i det ögonblicket, och imorgon bitti är jag också en lycklig satan. Jag var hos farmor ikväll också, idag klagade hon på judar. Igår var det negrer.
Jag ska försöka hålla mig sysselsatt nu, så jag inte får nån konstig flipp och gör saker. Så imorgon ska jag städa kattlådan och så har jag anordnat filmkväll, och på lördag är det the voice med Towe.
Och nu ska Towe komma och hämta cigg, så jag ska ut och sitta och vara ball med en i mungipan. HEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0