Freeeeddag

Alejandro orkar inte träffa mig idag, så jag får hitta på något annat istället. Kul.
Lotta frågade just om han har hår på snoppen. Shit.
Jag ska försöka pilla ut min sårskorpa ur näsan, den stör mig. Och kanske städa lite, mittt rum ser ut som ett slagfält för danska soldater. Inte fint, med andra ord. Vattna min blomma måste jag göra också, den är snart död. Och jag köpte den förra veckan. Illa.
Kära grannen har varit på åland och han köpte med tjärtabletter hem till mig. Jag älskar dig Yngve!
Imorgon blir det stan med Tottsen, på söndag ska jag till landsbygden och hälsa på min kära styvbroder och hans familj.
Hade förresten prov idag, gick väl okej. Kunde inte svara på allt, men nästan allt.
Jag mår helt okej nu. Hoppas det håller i sig ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0