HORJÄVLAHELVETESKUK

@#&%!!!!
Jag är jävligt förbannad just nu, för GUDHELVETET tycker inte att jag ska få vara lycklig och sitta och spela sims hela natten, ÅÅÅHNEJ HUR SKULLE VÄRLDEN GÅ OM MALIN FICK VARA LYCKLIG?!?!?! LIKA BRA ATT LÄGGA VÄRLDEN I HÄNDERNA PÅ SATAN MED EN GÅNG, ELLER VAFANDÅ?!?!??!?!?!
Så mitt simshelvete fungerar inte att installera fast jag har tillräckligt med minne och det inte är något som min dator inte har som man måste ha. JAG DÖDAR NÅGON SNART, och eftersom jag är så jävla lack på denna påstådde "Gud" så ska jag döda mina äckliga, kristna grannar. Och rita hakkors i hela området, OCH SEN SKA JAG DÖDA JESUS OM NÅN IDIOT INTE REDAN HADE GJORT DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0