Ibland är jag allt

Idag känner jag att jag, trots mitt ilskna humör, har lyckats uträtta nånting. Kom upp i tid, bara det är något som bör firas, men att jag sen kom iväg till skolan, gjorde nationella i engelska, gick på extraspanskan och sen gick på resten av lektionerna också, utan att klaga. Lämnade också in alla 3 svenskauppsatser jag glömt, + att jag hade utvecklingssamtal. Och jag stannade genom hela, fick inte ett enda vredesutbrott. Jag ska bara jobba med vissa ämnen nu, så jag har i princip hål när det är något annat.
Imorgon ska jag göra dom andra nationella proven i engelska, det är det enda jag känner att jag pallar imorgon, det tar på krafterna att fylla år. Yesyes, imorgon blir lilla (hahahha) jag 16 bast. Mycket roligt, jaja. Den här gången har jag iallafall inte drabbats av någon kris, vilket jag gjorde förra året. Jag ser till och med nästan framemot att gå ett år närmare döden, hahaha yes, i must be eeeeeemo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0