11.07

Jag är nog den mest lyckade människan som har vandrat denna jord. Absolut.
Igår vaccinerade jag mig mot svininfluensan, det gjorde ont som fan och mamma lyssnade inte när jag sa att jag inte ville för hon tycker inte att jag ska vara rädd för varken nålar eller smärta.
Efter det köpte jag iallafall godis till mig själv som tröst, och vad gör inte jag? Jag biter sönder ännu en tand, och får en spricka i en annan. Och det ilar som fan. Kul att komma till tandläkaren igen, två veckor senare, och bah aahtja, jag har bitit sönder fler tänder. Nej, så nu är det hejdå till mina piercingar. Jag kommer sakna dom.
Och vad mer som gör mig till en lyckad person är att jag har beställt presenter till trion men dom har inte kommit än, och det är imorgon jag ska dit.
Jag suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0