NINA ÄR NEGER

Tisdag och bara 3 dagar kvar till lov. Nice?!
Hade prov i hygien idag, jag failade häst. Har prov igen på fredag, då om mikroorganismer. Hoppas att det går bättre. SHIT, jag har världens ångest. Hejdå vg.
Annars var skolan rätt chill idag, hade 2 timmar hål eftersom läraren var sjuk.
Är lite orolig för mitt särbarn, hoppas du mår bättre snart! Jag älskar dig och tänker på dig.
Ikväll blir det att hämta ut mina linser jag har beställt, sen dh och christine. Sen sängen, sen skola, sen plugga, sen hem till mamma, sen grey's, sen sova, sen skola osv...
HAHA!



Najs eller vad? Jag vill lätt ha en sån!


Kommentarer
Postat av: towe ^^

HAHAH du e faaan sjuuk malin! XD

vad kollar du på egentligen :O

2009-10-20 @ 18:42:47
Postat av: casandra

hahaah den där e så vidrig =O men endå skulle jag vilja ha den själv och klämma moahaha.



jag ska gå i skolan 8.30-15.30 hela fucking lovet =/



åh vadå med färg? eller vanliga? =)

2009-10-20 @ 22:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0