propolis

Fredag, fredag, fredag..
Inte långt ifrån att jag skolkade idag, men icke. Jag gick till skolan med ryggan i högsta hugg och med ett humör som kan liknas med en kolibris.
Jag fick vg på mitt prov i vård och omsorg, woho! Och det lär ju bli mvg i medicinsk grundkurs, min lärare är fetimpad på att jag kan så mycket om bajs. Jag visste att det någon gång skulle komma till användning.
Idag på mkn flög det kukar över hela klassrummet. En och annan lever också.
Jag säger det jag, jag lever som en gud och idag lekte jag Jesus.
Och jag har just anmält mig till donationsregistret. Jag är bäst.


Kommentarer
Postat av: casandra

haha vet du jag tror jag slog ut bilirubinet eller nåt för en gång var mitt bajs helt grått! inte liksom gråbrunt, utan ... grått. det såg så sorligt ut =/

2009-09-25 @ 21:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0