If I should die before I wake

Jag är hemma idag. Det är skoljoggen, aldrig i mitt liv att jag är med, men jag skulle ändå åkt dit som funktionär. Det funkade inte.
Jag mår inte bra idag. Mycket av paniken från igår sitter kvar, och just nu går all min energi åt att tänka på vad jag gör. Jag har aldrig i mitt liv känt att rakbladen varit min fiende, men nu känner jag det. Dom skadar mer än dom hjälper.
För den som nu undrar så var jag på rusta igår och fick syn på rakblad. Och det är ju ingenting i sig, men jag har inte sett ett enda på så länge och det blev världens trigger. Jag fick en ångestattack och jag kunde varken andas, prata eller tänka. Det som pågick i mitt huvud var att jag skulle ha dom.
Tillslut fick jag iallafall fart på benen och sprang ut ur affären, mådde fortfarande kasst men jag kunde iallafall inte lägga ner rakbladen i fickan. Och jag mår fortfarande piss och jag vill inte göra nånting för vadsomhelst kan trigga, och jag vill inte känna så. Så jag tänker dö ett tag. Bara ett litet tag, tills det lugnar sig i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0