la familia

Yes, första hela skolveckan avklarad dårå. Faktiskt 1 vecka + en dag. WOHO, i'm moving forward.. Jag har iallafall haft skitkul. Och vi ska ut på APU i januari i 5 veckor, och torka gamlingar i stjärten. Mumsmums, då kan jag stå och sjunga "Äta farfars bajs".. Det uppskattas nog.
Nu sitter jag och väntar på att Towe ska komma med negerbollar, vi ska kolla film med gänget. Och sen kanske jag ska sova hos Alle, men vi får se hur det blir med det. Han säger att jag snarkar, och jag kanske vill sova i min egen säng. Rena lakan skrämmer mig lite, om man säger så..
Nej, men förfan, jag älskar min klass. Vi har fått 2 nya bruttor = ännu roligare. OP09 in my heart fan. Vi ska göra OP09-kläder, fetsnyggt jöööö!
Imorgon ska jag förresten till landet, resten av familjen är där nu men jag kommer imorrn, för jag är stor. HAHA. Och jag ska plugga som ett svin när jag är där, jag har fan prov på onsdag.

Men walla len, nu borde fan Towe vara här :O hon sa om en kvart för 22 minuter sen.. sega jävel. Nejfan, nu ska jag pissa. HEJPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0