Det går bra nu

Nu har storasyster Jenny och lillasyster Lina precis gått hem efter en kväll med tjejmys. Vi har ätit chips, druckit redbull och kollat på New Moon. Jag och Jenny har pratat en del också. Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan er.
Imorse skämtade min väckarklocka mig aprillo. Trodde jag iallafall. Det är iallafall min ursäkt till varför jag inte gick till skolan. Jag lyckades snooza till 10, och då var det ingen idé att gå till skolan för jag skulle inte vara där förrän 12 iallafall.
Sannapannan min har färgat håret idag, hon ser ut som en morot precis som jag gjorde! Men hon är nog sötare.. Imorgon ska hon på synundersökning, och det var tamigfan på tiden! Hon har behövt kolla på mina anteckningar för hon inte ser tavlan, och det tar på krafterna att försöka skriva läsbart.
Nu vet jag inte om jag ska läsa lite eller om jag ska kolla på criminal minds medan jag väntar på att Joel ska komma hem från krogen. Han sa att han skulle ringa, men det vet man ju aldrig hur det blir med det.. Kaffe måste jag ha iallafall, annars kommer jag somna och Caspian är ute. Måste vara vaken tills han vill in iallafall. Annars är jag inte omtyckt imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0