Gaaaaaah

Jag är sjuk och det är inte underbart! Så inte underbart att jag ska göra en lista över saker jag inte kan göra just nu:
1. Andas
2. Höra nånting överhuvudtaget
3. Gäspa
4. Svälja
5. Ta mer än två steg i trappan utan att få en hostattack

Jag har mått bättre. Men jag har fått saker gjorda i alla fall. Jag har pluggat och städat mitt rum. Pinsamt att det kräver en dödlig sjukdom för att jag ska få arlset ur vagnen bara.. Men jag oooooorkar inte bry mig, för just nu är jag skethungrig och jag orkar inte ta mig de fem metrarna till kylskåpet för att upptäcka att det är tomt. Nej, då sitter jag hellre här och klagar!
Imorgon blir det uppuppupp klockan 6, skola 8-10, dbt 12-15.30 och sen kaaanske det blir att jag och Towe åker till sollentuna och tränar. Men eftersom jag är sjuk vet jag inte hur det blir med det. Och den där meningen skrev jag helt utan att kolla på tangentbordet. Den också. Jag är grym.
Ja, med tanke på att jag sitter och dregglar utan synlig anledning och tycker allmänt synd om mig själv, så ska jag försöka sysselsätta mig med någonting som faktiskt får mig att.. ja, sluta dreggla. Det vore lite pinsamt om grannen kom förbi och såg det. Dock såg han mig nyduschad imorse, med myskläder och inga ögonbryn när jag stod och gullade med Caspian. Värre än så blir det inte, mina damer och herrar. Kom ihåg det. Men jag har i alla fall bruna tuttar.
Jag tänkte lägga upp en assnygg cambild, men jag konstaterade nyss att det inte kan bli någon assnygg cambild. För då skulle jag behöva hugga huvudet av mig själv, och.. jag har prov imorgon. Som jag (inte) ska plugga till nu. Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0