Tisdag. Onsdag? TORSDAG!

Det blir ett snabbt inlägg innan jag drar till tåget och min käraste Susanna!
Ia verkar vilja byta efternamn, till farmors flicknamn. Burström. Malin Burström. Nej, Pettersson är mer jag. Eller? Pettersson Burström? Dubbelnamn? DAMN, sånt här gör mig förvirrad!
Jag säger nog som Jenny; jag är en svenne banan Petterssonare.
Shit. Jag kom just på att jag inte vet vart mitt busskort är. Fan. Nej, det ligger nog i västen.
Jag är en lycklig sate nuförtiden, bara så att alla vet!
På lördag kommer Towe hem! Hoppas hon har köpt något till mig, som en NYCKELRING. (Ingen verkar vilja köpa en nyckelring till mig.. jag sa att jag ville ha en innan t åkte till finland, jag önskade mig en i födelsedagspresent, men icke! Varför hatar folk nyckelringar?)
OJOJOJ, nu är det dags att sätta sig på pottan och sen dra till el station!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0