Bebisar!

Jag har mått bättre. Inget sm-guld till älskade Djurgården. Synd, dom förtjänade det verkligen. Å andra sidan har HV spelat jävligt bra i år. Men så jävla less jag blir på att djurgården sköt först stolpe och sen ribba, och sen gör HV mål två minuter efter. I sudden, dessutom.
Såg dessutom en snutt av aik - häcken idag. AIK kan ju då hänga sig, dom kan inte spela fotboll. Dom hade kanske lyckats i sitt hemland, men här krävs det mer än att bara sparka på bollen. Det är en skam att det faktiskt räcker för att dom ska vinna vissa matcher.

Jag träffade Towe och hennes Tyra en stund idag, vi lekte i lekparken utanför mig och Tyra nöp mig i näsan. Hårt. Hon är förvånadsvärt stark, den där lilla. Men förbannat söt också.
Vi har passat Naddis också, min lilla bebis. Det är sjukt hur jag smälter när jag ser henne le. Eller hur stolt jag blir när hon rabblar alfabetet. Jag skrattade så jag grät åt henne när hon spillde glass på mattan, då gnuggade hon ut det så att Lotta inte skulle se, och då frågade hon mig vad jag skrattade åt. Den längsta meningen hon har sagt till mig. Då jag förstått vad hon menat, i alla fall.
Jag och Towe fiskade i ån igår kväll. Jag tycker inte riktigt att vi är kloka i huvudet.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0