TJA!

Och vad har hänt idag då? Joru, det ska jag tala om! Jag och pappa tog en promenad, bara en sån sak! Hela vägen ner till ån, där jag var ninja och fångade en fisk (utan varken krok eller mask) och sen var jag lite mindre ninja och plurrade i ett dike.. Inge varmt vatten där inte! Men ur allt ont kommer något gott, och nu vet jag att mina skor är, till viss del, vattentäta. Efter mitt plurr, och efter att pappa dött av garv, gick vi hem och grillade hamburgare. Och med varsitt korsord i handen satt vi på altanen tills solen försvann, sen kollade vi på Criminal minds. Sen deppade vi över guldet ett tag.
Det hände en kul grej häromdagen, men jag har glömt bort vad. Det är något jag stör mig på ruggigt mycket.
Imorgon blir det att jag drar till skolan innan dbt, sen efter dbt ska jag hänga med min wingman. Tror jag. Eller?
Jag spillde ut ett helt glas O'boy i mitt rum idag. Jag blev lack, så jag och o'boyen har tagit en liten paus från varandra.
Nej, nu blir det bingen. Jag känner att min lilla kompis väntar på mig, han blir så sur om jag kommer ner för sent. Och en sur Caspian = klor i fötterna. Natti natti!



Extremt gammal bild. Rip min arm, den såg ändå hyffsad ut på den tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0