Valborg

Jag blev nyss arg helt utan anledning. Och lika fort som det kom försvann det. Lustigt.
I onsdags klippte Towe mitt hår, blev helt okej. Lugg och grejer, jajävlar sörru!
Ikväll blir det chill, jag ska bara vara hemma och mysa. Jag och Jenny ska kolla på Svanprinsessan, det måste vara minst tio år sen jag såg den sist. Så det ska bli mysigt. Jag orkar inte gå ut. För jag är lat. Men man ska vara lat, det säger min datakunskapslärare.
Annars, mitt humör svänger som en lian sen jag började trappa ner på fontex. Jag blir arg hela tiden. Jag har inte varit riktigt arg på över ett år, och nu är jag arg hela tiden. Jag måste säga att jag gillar det. Jag har inte kännt på hur länge som helst, skönt att veta att jag fortfarande kan. Höhö.
Mina nålar har kommit nu också, så nån dag blir det en industrial. Jag gillar't!
Nej, nu blir det duschen och sen hem till mor min! Hejpalejpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0