It's just the beast under your bed

Jag spyr på mina grannar. Vem fan bestämmer sig för att borra i en betongvägg 10 på morgonen? Ja, tydligen dom. Smått irriterande när man försöker sova.
Bion igår var askul, jag höll på att skita på mig ett x antal gånger. Jag köpte de två första böckerna i House of night, eftersom Susanna lovprisar dom så mycket.. Jag köpte en läsdagbok också, man måste ju hålla koll på vad man läser!
Ikväll blir det tjejmys hos Mickis. Det kommer bli ruuuligt. Det enda som oroar mig är dock grillningen.. Jag hoppas att nån av dom kan grilla, för sist jag skulle grilla slutade det inte helt lyckligt.
Hela huset vibrerar av grannarnas jävla borrande. Så jag toppar det med lite Metallica, så kan jag låtsas att det är basen.

Stupid me to believe I could depend on stupid you.


Kommentarer
Postat av: Frida!

Bra att du har skaffat blogg gumman!

Saknar dig. Ses på måndag!

2010-04-08 @ 20:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0