15 augusti, söndag

23:57
YEEEEES!!!! Så jävla mycket YES och ännu mer YEAH BABY, YEAH FUCKING BABY!!!
Jag är SÅÅÅÅÅ lycklig just nu, jag kan inte ens beskriva det!
Tidigare idag bad jag en liten bön till den skäggprydde mannen där uppe, allas våran fader, om att min telefon skulle återuppstå från det döda. Vilket den gjorde!!!! Rena rama Jesus ju!
Jag ska aldrig mer klaga på någonting! Kristen ska jag bli också. Våra nya grannar kommer minsann få lite konkurrens om Guds uppmärksamhet. Jag kommer nämligen bli en mycket bättre kristen än vad de är. De har till exempel låtit sin bibel blivit stulen (helt sant, jag skojjar inte ett dugg), och det skulle jag då aldrig göra! Dels för att det krävs att man har en bibel om den ska kunna bli stulen.. Men jag har faktiskt en bibel, bara inte den traditionella bibeln som är så populär bland alla fåniga plyshklädda idioter, utan en helt annan. Den heter dock inte bibeln heller, den heter "Män är från mars, kvinnor är från venus" och är mycket användbar.
Men åter till saken; jag är så lyckelilycklig att jag skulle kunna starta upp en conga runt hela området. Men pappa skulle döda mig om jag väckte honom nu, i och med att han ska jobba imorgon, så jag nöjer mig med att proppa i mig lite chips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0