30 augusti, måndag

11:41
Ja, vad ska man säga? Jag har blivit ännu sjukare, och för att kunna överleva måste jag ta hostmedicin, astmamedicin, halstabletter, alvedon och det dröjer inte länge innan nässprayen behövs. Det SUGER. Min puls är uppe i 190, utan någon anledning alls.
Och allt det här betyder att jag missar första gruppen efter sommaren, OCH förmodligen någon dag i skolan. Dessutom har jag fått nån kontig beläggning på tungan som inte går bort, hur mycket jag än borstar. Kan det vara så att Gud älskar mig? Nej, så kan det inte vara.

14:36
Varför i Guds underbrallor har jag fått eksem på händerna? Jag har ALDRIG i mitt liv haft eksem på händerna förut, så varför nu? Jesus, snart börjar jag väl blöda näsblod också. Det hade varit droppen på moset. Nej, grädden på moset. Varför man nu skulle ha grädde på potatismos. Det verkar bara äckligt.
Av någon anledning blir jag jättekänslig när jag är sjuk. Idag började jag böla åt den där reklamen med apan som har tappat bort sin bästa vän, bananen. Jag ska aldrig mer äta en banan; det kan vara apans kompis. Och.. så är jag allergisk.
JESUS KRISTUS, jag måste hålla i mitt huvud när jag hostar för att det inte ska flyga av. Men det känns som att det gör det ändå. Mamma var gullig och kom hit med lite cocillana, med mitt älskade morfin i. Jag älskar min mamma, det gör jag verkligen. Synd bara att jag redan har tappat bort coccisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0