31 augusti, tisdag

19:39
El skäggo löper amok här hemma med en disktrasa i handen. Han är på rensarhumör, påstår han.
"Bra, då kan ju du rensa avloppet där nere." sa jag till honom, varpå han muttrade att det kunde jag göra själv. Trevligt, va?
Sen hävdade han att jag inte alls är sjuk. Då sa jag att jag visst är sjuk och att han är dum i huvudet. Då tog han tag i mitt ben och jag ramlade, så nu är jag inte bara sjuk utan SKADAD också.
Men trots all den misär jag lever i, är jag märkligt lycklig. Jag ska till skolan imorgon, och efter skolan ska vi äta middag hos farmor. Då hade jag tänkt passa på att be henne sticka en kofta till mig.
Pappas DÅLIGA skämt fortsätter, så idag föreslog jag att varje gång han ens tänker på ett dåligt skämt ska han istället säga: "Här har du 500 kronor Malin, använd dem väl." Och för alla som undrar, ja han garvade åt mig.
Och på tal om ingenting, jag har tagit reda på att en av hajtänderna jag fick av Jenny när hon kom hem från Grekland var från en vesselhaj. Fascinerande.

19:45
Bara för att jag är en stor tönt har jag en haj som bakgrundsbild på min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0