9e aug, tisdag

21:37
What a night! I met Towe and she took me to the island. One thing led to another and...
MAHAHHAH!
Skämt åsido, igår drog jag till T för vi skulle partaja lite i vår ensamhet. Sagt och gjort, vi blandade drinkar och bänkade oss framför "Mamma Mia". Det slutade med att vi dansade som galningar och sjöng (skrek) med i låtarna. När filmen var slut satte vi på svenska nationalsången och, med handen på hjärtat, sjöng vi för kung och fosterland. Sen spårade det ut ordentligt, för vi gjorde fjortisstreck och hade på ett ton idomin på läpparna. Vi såg rätt snygga ut, men det är ingen karriär vi tänker satsa på. Nej, fyfan.
Idag har jag mest varit seg och sovit. Duschat har jag gjort också, varpå jag fick kommentaren: "Men Malin, har du duschat?!" av Ia.
Det blir tamigfan bingen för mig om en liten stund, jag är så tröttelitrött att jag skulle kunna öhh.. sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0