Måndag 9e augusti

19:12
Idag tvingade jag med mig Totts till Haninge centrum, enbart för att jag skulle utnyttja mitt presentkort. Jag köpte en tjocktröja, sen var vi i princip klara. Så vi påbörjade färden tillbaka, genom hela stockholm stad. Underhållande? Ja, verkligen. Speciellt när några blattar snackade (skrek) om vilket fotbollslag som är bäst. Till slut kom de fram till att Arsenal (Eller var det Manchester United?) nog var bäst. Jävligt tysta blev de i alla fall när jag började prata om Kellan Lutz, och alla blickar vändes mot mig, varpå jag avfyrade mitt mest charmerande leende. (Jag blev röd som en tomat i ansiktet och började fnissa helt okontrollerat.)
Ikväll ska vi bara chilla, det är vi värda!

Hon är en riktig pudding, ja?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0