18 December, Lördag

14:05
Sååå.. igår var jag med Towe. Vi lyssnade på gamla låtar (lilla melodifestivalen, hahah!) och kunde varenda text.. Skönt att veta att minnet är bra, även om det kändes lite pinsamt. Sen spelade vi Tjolahopp! Det var så jävla kul, speciellt när jag spöade Towes lilla rumpa i det. Den sista omgången vi körde fick T en utmaning att vi skulle köra tysta leken, så vi satt tysta och spelade. Vi skrev ner frågorna på papper och började bråka över pappret om det rätta svaret. Vi höll på att garva ihjäl oss. Det är inte riktigt klokt vad vi har kul ibland.
Snart ska hon komma hit igen så ska vi julbaka, men jag har en misstanke om att det kommer bli så att vi ligger i soffan och degar.

17 - Mitt favoritminne
Jag har inte ett speciellt favoritminne, jag har nog fler än 100. Men de flesta är väldigt vardagliga, som när Caspian bajsade i blomkrukan, eller när jag varit med Towe, typ som igår. Många av mina favoritminnen är från den tid jag, Sofie, Cassi och Erika hängde ihop. Från gillbotiden, men MÅNGA är från mina härliga OPare. Saker jag gjort med Susanna, när hela klassen pumpat musik på högsta volym i klassrummet.. Jag har många, helt enkelt.

18 - Min favoritfödelsedag
Den är klurig, eftersom jag knappt kommer ihåg någon av dem. Men jag kommer ihåg en lite mer än alla andra, och det var när jag fyllde 5. Jag fick en affisch med Spice girls på och en godispåse av Jenny, och ett barbie-badrum av pappa. Det var en bra födelsedag, det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0