26 December, Söndag

17:10
Jojo, så var julen över. Över, över, över. Skönt, enligt min mening. Jag, mamma och Lina drog förbi mellandagsrean idag, jag har aldrig sett så mycket folk på ett och samma ställe förut. Nej, nu ljög jag. Jag var trots allt med om köandet till Twilight Fan Event-biljetterna.
Anyhow (yes, my name is Victoria Silverstedt och jag am mixing swedish och english lite hur som helst), jag hittade min kofta jag spanade på i veckan. För halva priset! Det var bara rakt ner i varukorgen med den! Den, ett vanligt baslinne och ett klockhalsband. Och som final; mina skor som jag har spanat på sen i september! Åh, vilken lycka.
Väl hemma, ifrån alla armbågandes tonåringar och feta kärringar, kollade vi på Prince of Persia. Jesus christ, Jake Gyllenhaal är en riktig pudding! En vacker dag, säger jag bara.. En vacker dag.

26 - Mina rädslor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0