27 December, Måndag

14:46
Jag är tröttare än tröttast idag, mest för att jag vaknar mitt i natten av att jag drömmer. Inte mardrömmar den här gången, utan bara konstiga drömmar. Nu kommer jag inte ihåg vad, men det var fucked up. Och alla som känner mig nu vet att jag sitter och småpratar för mig själv vad jag ska skriva, och låter som en nysvensk när jag säger "fucked up". Jojo sörru.
Towe kommer hit snart och hon ska ta med sig en chokladask med mitt namn på. Hon bestämde sig tydligen för att göda mig lite mer, för min mamma har inte gjort det tillräckligt i helgen. Men där tar T lite fel, för mamma hade köpt 598 kg godis som jag tyckte skulle vara spännande att äta upp. Den här julen tror jag att jag har gått upp mer än någonsin. "Alla går upp i vikt på julen" tänker ni då. Ja, men om man inte går ner i vikt sen då? Vill ni se hur det blir, ja kolla på mig! Jag är för lat för att träna, men jag tror att ett par dagar på riskakor och apelsinjuice gör susen. Det är vad jag vill tro.

27 - Min favoritplats

Min favoritplats är och har alltid varit hemma. Jag är så hemmakär att det inte är riktigt klokt. Annars är DBT en plats jag känner mig galet trygg på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0